Buy Vanilla Beans Here

Wednesday, 8 February 2012

Fida Vanilla Bodycare Products

Assalamualaikum dan salam vanilla, bagaimana dengan perjalan tahun baru anda? Alhamdulillah, perjalanan tahun baru saya sedikit berbonggol sini dan sana, tapi ia semakin hampir menjadi realiti. dan saya harap ianya menjadi realiti untuk anda juga. Maaf, saya mengambil masa untuk kemaskinikan 'entry' terbaru saya, kerana sibuk untuk menguruskan anak sulung masuk pra-sekolah, selepas itu, kedua kedua anak saya demam, setelah sihat ibu dan bapa saya pula dtg melawat. Baru sekarang ada masa untuk menghadap komputer untuk 'upload' gambar gambar product saya telah lama war warkan di laman facebook saya. Saya tidak tahu macam mana hendak memulakan artikel tentang produk produk saya. Maka saya akan 'upload' kesemua gambar gambar tersebut kemudian saya terangkan satu per satu Insyaallah. (BTW, thank you to my hubby, willing to give his professional photography service free of charge for the product shoots. www.ka-onlinestore.com)

   My homemade Beeswax Lipbalm with Acai Berry Flavor. Blends well with lipstick(use it before applying lipstick - my friend's review). The price is rm10.00 only.                                                                   

Right: Front View of my moisturizing body butter, 4 fl oz, rm15.00. Left: Rear View of my Anti Cellulite Body Butter, 4 fl oz, rm39.90 with essential oils: rosemary, lavender, lemon, grapefruit & mandarin finally with a hint of warm vanilla sugar.
My Anti Cellulite Body Butter. My products are all are homemade. & it can be used for 'urut' as well.
My Moisturizing Body Butter. My products are all are homemade. & it can be used for 'urut' as well. Not only moisturizes your skin, it will, Insyaallah reduces stretch marks as it did reduce my operation scar. 
Tahitian extract grade Vanilla Beans, 16 beans, rm25.00 or a dirham
Madagascar Bourbon extract grade Vanilla Beans, 16 beans, rm25.00 or a dirham
Tahitian Grade A Vanilla Beans, 5 beans, rm25.00 or a dirham

Madagascar Bourbon grade A Vanilla Beans, 5 beans, rm25.00 or a dirham
Madagascar Bourbon near gourmet grade, split ends Vanilla Beans, 10 beans, rm25.00 or a dirham




2 comments:

  1. macam mana nak order? any emel / contact number?

    ReplyDelete
  2. salam vanilla aura, boleh email ke fidavanilla@gmail.com. :)

    ReplyDelete